Streaming

Is Apple Music een fiasco?

Apple Music zou de grote Spotify killer moeten worden. De streaming dienst van Apple is inmiddels zo’n twee maanden beschikbaar, maar het lijkt er op dat zelfs Apple niet in staat is Spotify pijn te doen.

Het onderstaande plaatje is gebaseerd op het aantal streams en downloads van mijn label over de afgelopen twee maanden.

applemusicstats

Apple Music is goed voor slechts 1,34%. Dat begint toch echt op een fiasco te lijken. Ik realiseer me dat mijn labeltje veel te klein is om een representatief beeld te geven maar toch….

← Vorig artikel Beatport gaat samenwerken met Spotify Volgend artikel → Meest gestreamde song: Thinking out loud van Ed Sheeran

4 reacties

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *